piątek, 1 lipca 2016

GSMP MAGURA MAŁASTOWSKA, Dzień 1 - Badanie Kontrolne


W piątek po zakończeniu roku szkolnego pojechałam z mamą na rynek w Gorlicach na przeprowadzane tam BK przed 5 i 6 rundą Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski. Pogadałam z kierowcami, porobiłam z nimi zdjęcia i pozbierałam autografy. Ogólnie plan w miarę spełniony, wiadomo nie wszystkich udało się złapać. ;) 

 

 Na badanie przyjechało 41 z 45 zgłoszonych osób. Każdy zawodnik miał sprawdzaną zgodność całego ubioru z wymogami m.in. kasku i kombinezonu oraz sprawność i zgodność techniczną samochodu. 




Fot. Piotr Dudka



Kontrolerzy techniczni mieli wątpliwości podczas sprawdzania Hondy Civic mojego klubowego kolegi Tomka Dybisza. Na szczęście on jak i reszta kierowców została dopuszczona do startu w wyścigu. 






 
Dwóch zawodników spóźniło się na Badanie Kontrolne. Byli to Konrad Biela i Mateusz Misiewicz, któremu pomagałam nakleić numer startowy na drzwi samochodu. Wbrew pozorom wcale nie jest to takie proste, szczególnie w pośpiechu. ;) 



 


Po zakończeniu BK pozbieraliśmy barierki i wspólnie z kolegami  z Automobilklubu Bieckiego zawieźliśmy je na Magurę, gdzie były potrzebne na kolejne dwa dni na zabezpieczenie startu.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz